martes, 29 de septiembre de 2009

Natius o inmigrants digitals?

En el meu cas la resposta és clara: inmigrant digital sense cap dubte.
No m'agraden les noves tecnologies, en alguns casos penso que poden facilitar la vida, com per exemple als discapacitats, però també penso que fan que ens compliquem més la vida, que creem necessitats noves que en realitat no tenim. Les tecnologies ens han fet evolucionar moltissim en molt poc temps, i amb això han fet que lògicament canvii el nostre estil de vida. Penso que les noves tecnologies han fet que les relacions humanes es tornin més fredes, anem substituint el quedar amb els amics i coneguts per parlar tranquil·lament de les nostres vides per parlar per telèfon, per messenger o fins i tot a travès de comentaris al facebook o al fotolog. Ens posem al dia de les nostres vides a travès d'una simple pantalla, penjant quatre fotografies i escribint quatre linies sense intercanviar res més que això.
Pel que fa al meu cas nomès parlo per messenger amb amics i amigues que viuen lluny, fins i tot fora del país, i que per tant seria dificil de contactar-hi si no fos pel messenger, tinc facebook perque me'l van fer els meus amics perque tots ells en tenien i gairebé no l'utilitzo. Ara escric en aquest blog no per iniciativa pròpia sinò més aviat per obligació. La televisió tampoc m'agrada, quasi no la miro mai, només per saber que passa al món i si fan algun documental interessant.
En general penso que si fessim un bon ús de les noves tecnologies podrien ser positives.
En aquesta assignatura hauré de fer un esforç important perque reconec que he d'aprendre moltes coses i he d'adquirir habilitat i pràctica, però hi posaré dedicació compromís i ganes ja que penso que puc aprendre coses noves sobre les tecnologies i les seves aplicacions que podrien fer que aquesta opinió tant radical que tinc respecte les noves tecnologies canviés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario